provide fake rolex. more information fairreplica.com. find here rolex replicas swiss made grade 1. directory https://www.watch-armani.com/. Under $100 https://www.watchesw.com/. right here caomegawatches. try this website www.computertagheuer.com. click here to read https://www.showbreitling.com/.

آشنایی با دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو ترکیبی از موتور دیزل با ژنراتور برقی است. وظیفه یک ژنراتور برق تولید برق است. در دنیای امروز ، که به دلیل افزایش تقاضا و کاهش عرضه ، قیمت سوخت در حال افزایش است ، برای تأمین نیازهای خود ، باید یک سوخت مقرون به صرفه را انتخاب کنید. سوخت دیزل هزینه مناسب تری نسبت به بنزین دارد و دیزل از چگالی انرژی بالاتری برخوردار است ، یعنی می توان انرژی بیشتری را از دیزل نسبت به همان حجم بنزین استخراج کرد.
موتورهای دیزل ولوو به دلیل کیفیت بالا و با قابلیت اطمینان داخلی شناخته میشوند . ولوو یک رهبر جهانی در فن آوری موتور دیزل است و از آخرین متدهای پیشرفته تکنولوژی برای تولید حداکثر خروجی, که شامل دوام و طول عمر ژنراتور شماست نیز استفاده می کند. کیفیت دیزل ولوو بی نظیر است و تا سال های زیادی دوام خواهد داشت. موتورهای دیزلی ولوو برای برآورده کردن بیشترین نیاز طراحی شده اند. آنها ساخته شده اند تا در محیط های دشوار به عنوان منبع آماده به کار یا منبع انرژی اصلی استفاده شوند.

 

ژنراتور اضصراری ماه نیرو

 

مجموعه دیزل ژنراتور ولوو دارای عملکرد سریع و قابل اعتماد COLD START ، جذب کننده شوک , طراحی بهینه ، هزینه کم مصرف بار مداوم و فن خنک کننده با سرعت کم است. دیزل های های ولو فناوری پیشرفته را به کار می گیرند تا فرآیند احتراق را بهینه کنند ، استفاده از توربو شارژر میتواند به این امر کمک کند و همچنین می تواند باعث کاهش نویز ایجاد شده توسط دیزل ژنراتور گردد.

 

شرکت ولوو

شرکت ولوو یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی سوئد با سابقه 120 سال است و یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان موتور در جهان است. تاکنون تولید موتور آن به بیش از 1 میلیون دستگاه رسیده است و آنها در بخش قدرت خودرو ، مهندسی کاربرد گسترده ای دارند. ماشین آلات و کشتی ها آنها حتی ایده آل برای gensets قدرت هستند. شرکت VOLVO ، در عین حال ، تنها تولید کننده در جهان است که بر روی موتورهای دیزلی چهار سیلندر و شش سیلندر درون خطی متمرکز شده است ، و در این فناوری در جایگاه اصلی قرار دارد. سری دیزل های  VOLVO با بسته بندی اصلی ، با مجموعه ای کامل از گواهی مبدا ، گواهی تأیید ، گواهی بازرسی ، گواهی اعلامیه گمرک و غیره وارد می شود.

مزایای دیزل ژنراتور ولوو

در اینجا برخی از مزایای مجموعه دیزل ژنراتور ولوو آورده شده است:

  1. دامنه قدرت بالا
  2. ظرفیت تحمل بار بالا
  3. سر و صدای کم.
  4. عملکرد شروع سرد قابل اطمینان؛
  5. طراحی ظاهری مناسب و جمع و جور.

6.مصرف سوخت و هزینه بهره پایین. انتشار گازهای خروجی کم که صرفه ای اقتصادی داشته و منجر به حفاظت از محیط زیست می شود.

  1. در سراسر جهان مراکز خدمات و تأمین کنندگان قطعات یدکی آن وجود دارد.

 

 

مشخصات مجموعه دیزل ژنراتور ولوو

موتور دیزل ژنراتور ولوو برای تولید برق کارآمد و حداکثر زمان بهره برداری طراحی شده است. طراحی قوی باعث می شود موتور بسیار قابل اعتماد باشد. سیلندر سفت و محکم آن ، دارای یاتاقان های بادوام ، منیفولد اگزوز با هوا و کنترل الکترونیکی ، توربو و موتور بسیار قدرتمندی را ارائه می دهند. عملکرد صحیح این موتور هر دو موتور دیزل قوی و متعادل باعث حداقل سطح لرزش و سر و صدا و همچنین میزان انتشار کنترل شده می شود. بنابراین باعث می شود ژنراتور ولوو از عملکرد خوبی برخوردار باشد.

موارد مهم هنگام استفاده از دیزل ژنراتور ها

حتی اگر دیزل ژنراتور ولوو بسیار قابل اعتماد و با کیفیت باشد ، اگر ژنراتور دیزل ولوو دارید ، در حین استفاده ، باید به مواردی نیز توجه کنید:

از طولانی شدن مدت زمان کار دیزل ژنراتور در حالت بیکار و کم کار خودداری کنید ، این عملیات باعث بروز مشکلات به شرح زیر می شود:

  1. مصرف روغن روان کننده افزایش می یابد؛
  2. نشت سوخت یا روان کننده در منیفولد اگزوز؛
  3. نشت روغن از مهر و موم شافت توربوشارژر؛

4.رسوب کربن بسیار سنگین بر روی پیستون ، شیار حلقه پیستونی ، شیر و سوپرشارژر.

  1. دمای احتراق پایین باعث احتراق ناقص سوخت و در نتیجه رقیق شدن روان کننده می شود.

چرا از فیلتر هوای معتبر دیزل ولوو استفاده می کنید؟

تصفیه هوای نامناسب منجر به بدتر شدن سایش موتور خواهد شد. برای موتوری که به طور مداوم کار می کند ، فقط آسیب رسیدن به آستر و استوانه سیلندر ممکن است چند ساعت طول بکشد.

2- این سایش غیر ضروری زمان موتور را از طریق تعمیرات اساسی بعدی كاهش می دهد و در شرایط شدید می تواند به موتور آسیب برساند.

۳- سایر تأثیرات ، به عنوان مثال فیلتراسیون ضعیف یا انسداد فیلتر ، افزایش مصرف سوخت و روانکاری و کاهش عملکرد موتور را موجب می شود.

مزایای استفاده از یک ژنراتور ولوو دیزل در مقایسه با موتور بنزینی

دیزل ژنراتور ولوو به دلیل دلایل زیر بسیار کارآمد بوده و در مقایسه با موتور بنزینی ترجیح داده می شود:

دیزل ژنراتور های ولوو مدرن بر معایب مدل های قبلی یعنی سر و صدا های زیاد و هزینه های تعمیر و نگهداری بالا غلبه کرده اند. اکنون صدای بسیار آرامی داشته و در مقایسه با موتورهای بنزینی با اندازه مشابه نیاز به نگهداری کمتری دارند.

دیزل های ژنراتور جدید قابل اعتماد تر هستند و به عنوان سوخت خودکار جرقه ای وجود ندارد. عدم وجود شاخه های جرقه ای یا سیم های جرقه ای هزینه های نگهداری را کاهش می دهد. هزینه سوخت برای هر کیلووات تولید شده سی تا پنجاه درصد پایین تر از موتورهای بنزینی است.

مجموعه ماه نیرو همواره دیزل ژنراتور ولووی باکیفیت و معتبری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد ، در عین حال ، خدمات حرفه ای پس از فروش را نیز ارائه می دهد. برای دریافت بهترین محصول و خدمات با ما تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *