provide fake rolex. more information fairreplica.com. find here rolex replicas swiss made grade 1. directory https://www.watch-armani.com/. Under $100 https://www.watchesw.com/. right here caomegawatches. try this website www.computertagheuer.com. click here to read https://www.showbreitling.com/.

تابلو دیزل ژنراتور

کلیه دیزل ژنراتورها برای عملکرد بهتر و کامل نیاز به یک تابلو کنترلی دارند تا کاربر قادر به نظارت بر عملکرد دیزل ژنراتور، تغییرات در المان ها و در صورت لزوم مداخله در آن باشد. زیرا ماشین آلات ممکن است بیش از حد گرم شوند، کند شوند، سرعت بگیرند یا عموماً بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند  شرایط آب و هوایی و فرسودگی اجزاء و قطعات و…  عملکرد آن ها متفاوت شود. این کار، وظیفه تابلو دیزل ژنراتور میباشد.

 

دیزل ژنراتور ماه نیرو

 

در ماشین های الکتریکی، مانند ژنراتورها ، این تغییرات متغیر، سیگنال های الکتریکی را تشکیل می دهند. این سیگنال ها را می توان به صورت هوشمند پردازش کرد تا عملکرد دستگاه را کنترل کند. بسیاری از ماشین آلات در محیط های شهری (مانند چراغ های سیگنال و درب های اتوماتیک) به دلیل وجود چنین کنترل کننده هایی کاملاً مدیریت می شوند. آن ها سنسورهایی دارند که می توانند تغییرات در المان های کنترلی مانند گرما و سرعت را تشخیص دهند و بر این اساس سیگنال هایی تولید کنند. ژنراتورهای مدرن همچنین سنسورهای مشابهی برای تشخیص تغییرات در انواع پارامترهای مختلف دارند. این ها می توانند برای کنترل ژنراتور از طریق کنترل پنل کنترل شوند.

 

لینک های مفید:دیزل ژنراتور پرکینز

 

تابلو دیزل ژنراتور چیست؟

از نظر بصری ، یک صفحه کنترل مجموعه نمایشگرهایی است که نشانگر اندازه گیری پارامترهای مختلف مانند ولتاژ ، جریان و فرکانس هستند. این کنتورها در بدنه فلزی ، معمولاً ضد خوردگی، قرار داده می شوند تا از تأثیر باران یا برف و رطوبت محافظت شوند. تابلو دیزل ژنراتور ممکن است روی بدنه ژنراتور تنظیم شود ، که معمولاً در مورد ژنراتورهای کوچک اتفاق می افتد. اگر روی ژنراتور سوار شوند ، معمولاً دارای قسمت های ضد لرزش هستند كه به جدا كردن صفحه كنترل از شوك ها كمك می كنند. تابلوهای کنترل ژنراتورهای بزرگ با توان بالا می توانند کاملاً جدا از ژنراتور باشند و به طور معمول به اندازه کافی بزرگ هستند که به خودی خود جدا قرار بگیرند. این واحدها همچنین ممکن است در کنار ژنراتور به صورت قفسه یا دیواری نصب شوند که در یک محفظه یا برنامه های داخلی مانند یک مرکز داده مشترک قرار می گیرند.

تابلو دیزل ژنراتور معمولاً شامل دکمه ها یا سوئیچ هایی است که به عملکرد ژنراتور مانند خاموش و روشن کردن آن کمک می کند. سوئیچ ها معمولاً بر اساس قابلیت کار گروه بندی می شوند. این باعث می شود پانل برای استفاده، راحت و ایمن باشد زیرا احتمال انتخاب یک اپراتور یا کنترل اشتباه را به حداقل می رساند. تصور کنید که سعی دارید ژنراتور سنکرون را با Emergency stop (استوپ قارچی) در نیمه شب خاموش کنید، در این شرایط متوجه خواهید شد که برش های ساده بر روی پنل به چه معنا هستند.

 

 

تابلو دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟

کنترل پنل در حال تبدیل شدن به یک قطعه الکترونیکی پیچیده به طور فزاینده ای با ریز پردازنده است که می تواند ورودی از سنسورها را دستکاری کند تا به بازخورد دستگاه کمک کند تا بتواند خود را مدیریت کند. یکی از این بازخورد می تواند درجه حرارت باشد ، نشانگر گرمای بیش از حد ، نمونه های دیگر مانند بیش از حد / تحت سرعت و فشار روغن کم / زیاد است. به طور معمول ، یک سنسور گرما در داخل ژنراتور ، گرما را در بدنه ژنراتور حس می کند و این را به میکرو پردازنده در کنترل پنل منتقل می کند. ریزپردازنده سپس برای تنظیم عملکرد دستگاه از جمله خاموش کردن اقدامات مثبتی انجام می دهد.

اگر مثلاً فشار روغن خیلی کم باشد یا دمای خنک کننده بیش از حد بالا باشد و منجر به ایجاد گرما شود. در شرایط صنعتی ، این عملکرد صفحات کنترل به طور فزاینده ای حیاتی می شود. ریزپردازنده یا میکروکنترلر در مدار داخل کنترل پنل تعبیه شده است و به گونه ای برنامه ریزی شده است که ورودی سنسور را بگیرد و با قوانین کنترل برنامه ریزی شده نسبت به آن واکنش نشان دهد.

پنل های کنترل دیزل ژنراتور

پانل های کنترل را می توان با یک سوئیچ انتقال خودکار (ATS) ترکیب کرد تا تداوم توان الکتریکی حفظ شود. ATS در هنگام خرابی شبکه محلی شما قطع برق را تشخیص می دهد. این کنترل پنل برای شروع ژنراتور سیگنال می دهد. پس از اینکه برد کنترلی بر روی تابلو ATS سیگنال را دریافت کرد به ژنراتور دستور استارت میدهد . سپس دیزل به صورت اتوماتیک استارت میشود . کلیه این اقدامات از قطع برق تا استارت دیزل ژنراتور در حدود 10 ثانیه میباشد .  به محض رسیدن دیزل ژنراتور به سرعت مطلوب ، مولد آماده است تا توان درخواستی را به واحد انتقال بدهد . این جنبه از یك صفحه كنترل باعث می شود كه برای اطمینان از تداوم حیاتی مأموریت ، در خانه ها و یا در شرایط صنعتی در هنگام هوای بد و … بسیار مفید باشد.

واحدهای کنترل پنل معمولاً توسط سازنده ژنراتور شما طراحی و تولید می شوند. بیشتر ژنراتورها دارای پانل های کنترل یکپارچه هستند که در محصول تعبیه شده اند.

قسمت های تشکیل دهنده پنل کنترل

برخی از موارد رایج موجود در صفحه کنترل های کنونی عبارتند از: خوانش های دیجیتالی مداوم ، صفحه نمایش های LCD با کاراکترهای بزرگ ، نمایشگرهایی با زمان ، فشار روغن و سنسور دمای آب ، تنظیم نقاط و گزینه های پیام های سفارشی ، مهار سیم کشی ، قابلیت راه اندازی محلی و راه دور و البته قابلیت خاموش کردن دستگاه.

ممکن است موارد فوق فراتر از مجموعه ویژگی های مشترک موجود در واحدهای استاندارد مانند کنتورها و یا پارامترهای بسیار خاصی که باید مورد بررسی قرار گیرید باشند، مانند اولویت برای نشانگرهای LCD بر خلاف کنتورهای آنالوگ ، الزامات اتوماسیون و سایر عوامل دیگر… که به طور معمول توسط صفحه کنترل اصلی تولید کننده ژنراتور ارائه نمی شوند. در چنین حالتی ، شما می توانید یک پنل کنترل سفارشی طراحی کرده و سپس بر روی ژنراتور نصب کنید ، یا به دنبال خرید یکی از نیازهای شما توسط تعدادی از فروشندگان شخص ثالث باشید که در کنترل پنل ها تخصص دارند. پنل های سفارشی در تولید کنندگان صنعتی و مسکونی کاملاً محبوب هستند.

بنابراین، دفعه بعد که یک ژنراتور را برای استفاده خود ارزیابی می کنید ، فراموش نکنید که تمام مشخصات موجود در کنترل پنل و ویژگی های ارائه شده را برای اطمینان از این که تمام نیازهای خاص شما را برآورده می کند ، بررسی کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *