provide fake rolex. more information fairreplica.com. find here rolex replicas swiss made grade 1. directory https://www.watch-armani.com/. Under $100 https://www.watchesw.com/. right here caomegawatches. try this website www.computertagheuer.com. click here to read https://www.showbreitling.com/.

راهنمای خرید موتور برق(در خرید ژنراتورها به چه نکاتی باید توجه شود)

خرید در این مقاله قصد داریم نکات مهم برای خرید ژنراتور یا همان موتور برق را با جزییات بررسی کنیم.

هنگام تصمیم گیری در مورد خرید ژنراتورها، باید نیازهای تولید برق خود را تعیین کنید تا مناسب ترین تجهیزات را انتخاب کنید. تجهیزات موجود می توانند در اندازه ، از 20 کیلو وات تا 2.500 کیلو وات باشند. موتورها می توانند از نظر اندازه ، از 150HP تا 4000HP برق تولید کنند. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا به یک ژنراتور تک فاز یا سه فاز نیاز دارید. برای خرید یک ژنراتور مناسب بسته به اینکه برای چه مکانی و برای چه استفاده ای قصد خرید دارید، ویژگی های مختلفی را باید در نظر بگیرید. به طور مثال در یک مغازه کوچک، وسایل و ماشین آلات مانند کامپیوتر، چاپگر، دوربین های مدار بسته، تلویزیون و … با برق کار می کنند. استفاده از یک ژنراتور مناسب به شما کمک می کند تا تجارت خود را یک پارچه نگه دارید.

 

دیزل ژنراتور ماه نیرو

 

 

نکاتی که باید در هنگام خرید ژنراتور به آن توجه کنید:

بودجه خرید ژنراتور

برای هر تجارتی ، برنامه ریزی بودجه بسیار مهم است زیرا باعث می شود هزینه ها کارآمد باشد. بنابراین ، شما باید بودجه خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که با خرید یک ژنراتور و هزینه های پشتیبانی از تعمیر و نگهداری آن از مشکلات قطعی برق جلوگیری کنید.

ویژگی ژنراتور

کاملاً واضح است که همه قبل از خرید به ویژگی های یک محصول توجه می کنند. برای خرید یک ژنراتور ، باید به دنبال ویژگی هایی مانند خنک کننده اتوماتیک ، سوئیچ انتقال ، تنظیم ولتاژ اتوماتیک و خاموش شدن خودکار و … باشید. همچنین باید از ویژگی های ایمنی مناسب در ژنراتور اطمنیان کسب کرد تا از بروز هرگونه اتفاق خطرناک و مشکل جلوگیری شود.

شامل موارد و خدمات

در کنار ویژگی ها ، باید به دنبال گارانتی ، لوازم جانبی و خدماتی باشید که به همراه ژنراتور مورد نظر شما ارائه می شود. اینها شامل سیم برق ، روغن ، کوپلینگ ، سوئیچ انتقال ، و … است. همچنین باید هزینه نصب و نگهداری را نیز بررسی کنید. زیرا هزینه این امر از هزینه خرید ژنراتور جدا است.

سوخت مورد استفاده

یک ژنراتور برای تولید برق از سوخت هایی مانند نفت سفید ، بنزین ، دیزل ، LPG و بسیاری دیگر استفاده می کند. قبل از خرید ژنراتور ، باید تصمیم بگیرید که بر اساس سوخت استفاده شده ، چه نوع ژنراتوری را بخرید.

 

لینک های مفید:انواع ژنراتور برق

 

اولویت های قدرت خود را بدانید

هنگام خرید موتور برق ،شما باید نیازهای تولید برق خود را مطابق با ماشین ها و وسایلی که در محل کسب و کار خود استفاده می کنید ، محاسبه کنید. این مرحله ضروری است زیرا به انتخاب ژنراتور ایده آل برای پشتیبانی از نیازهای برقی کمک می کند. به طور مثال ، نیاز انرژی یک مغازه کوچک در حدود 6000 وات است. همچنین برای پوشش نیاز های اولیه برقی در یک خانه معمولی، در حدود 5000 وات نیرو نیاز است.

ژنراتورها بر اساس توان تولید فروخته می شوند ، همانطور که وات آن ها اندازه گیری می شود. میزان توان آنها تعیین می کند که چند لامپ و یا دیگر وسایل برقی شما می توانید به طور همزمان کار کنید. کیفیت و قوام آن ها تعیین می کند که قدرت  آن ها چقدر خوب اجرا خواهند شد. با تهیه لیستی از کارهایی که نمی خواهید در هنگام قطع برق از کار بیفتند، شروع کنید و سپس میزان مصرف برقی آن ها را با یکدیگر جمع بزنید تا به توان مورد نیاز ژانراتور خود دست یابید.

 

ژنراتور سنکرون ماه نیرو

 

براساس اندازه

براساس اندازه ، ژنراتورهای الکتریکی از سه نوع تشکیل شده اند: ژنراتورهای کوچک (منبع تغذیه 2 کیلو وات تا 7 کیلو وات) ، ژنراتورهای متوسط ​​(منبع تغذیه 8 کیلو وات تا 20 کیلو وات) و ژنراتورهای بزرگ (منبع تغذیه 20 کیلو وات تا 40 کیلو وات). از این میان ، یک ژنراتور کوچک برای یک فروشگاه کوچک ایده آل است.

وجود سیستم های کنترل و مدیریت

سیستم کنترل ایده آل باید ویژگی های مختلفی را ارائه دهد. به عنوان مثال ، امکان راه اندازی و برنامه ریزی از راه دور دستگاه، نمایش هشدارهایی مانند سوخت کم و سایر مشکلات عملکرد  ارائه طیف گسترده ای از داده های آنالیز و … این امر به استفاده بهتر از بهره وری ژنراتور کمک خواهد کرد.

 یک نوع را انتخاب کنید

می توانید یکی از چهار راه را طی کنید. ژنراتورهای آماده به کار خانگی به طور دائم نصب می شوند ، می توانند با استفاده از گاز طبیعی یا پروپان کار کنند و در هنگام اتمام سوخت به طور خودکار قطع شوند.

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور

ژنراتورهای قابل حمل و اینورتر هر دو در اندازه های مختلفی قابل جابجایی هستند. برخی از آن ها می توانند حتی برای حمل و نقل در یک صندوق عقب ماشین جا شوند، در حالی که برخی دیگر به عنوان منبع تغذیه پشتیبان از اموال شما در جایی ثابت نگهداری می شوند. ژنراتور های قابل حمل باتری های بزرگی هستند که در صورت نیاز شما ، برق را ذخیره می کنند .

ژنراتورهای قابل حمل

ژنراتورهای قابل حمل شامل ژنراتورهایی هستند که در اندازه های کوچک و جمع و جور عرضه می شوند به طوری که می توان آنها را به هر مکانی انتقال داد. این ژنراتورها از 3 کیلو وات تا 8 کیلو وات قدرت ذخیره می کنند. آنها به وسیله ی  بنزین ، دیزل یا گاز کار می کنند. ژنراتورهای کوچک برای مغازه های کوچک ایده آل هستند. اگر قصد خرید موتور برق قابل حمل را دارید، این ژنراتور ها مناسب ترین گزینه هستند.

ژنراتورهای آماده به کار

ژنراتورهای آماده به کار درست همانطور که از نامشان پیداست، به نصب دائمی احتیاج دارند. اندازه آنها بزرگ است، بنابراین باید در بیرون ساختمان نصب شود. این ژنراتورها از 5 کیلو وات تا 2500 کیلو وات نیرو ذخیره می کنند و با سوخت دیزل کار می کنند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *