provide fake rolex. more information fairreplica.com. find here rolex replicas swiss made grade 1. directory https://www.watch-armani.com/. Under $100 https://www.watchesw.com/. right here caomegawatches. try this website www.computertagheuer.com. click here to read https://www.showbreitling.com/.

تعمیرات دیزل ژنراتور

تعمیرات دیزل ژنراتور و سرویس آن توسط مهندسان مجرب شرکت صنعتی ماه نیرو در سریعترین زمان ممکن، جهت کسب مشاوره با مهندسان ما تماس بگیرید. تعمیرات های تخصصی و عیب یابی های تیم ماه نیرو که یکی از دلایل آن آشنایی کامل مهندسان ماه نیرو با ساختار و عملکرد و اجزای دیزل ژنراتور است که آن هم حاصل سالها تجربه در تولید دیزل ژنراتور های ساخت خود است که باعث شده مشتریان فراوانی به مهندسان ما برای تعمیر و سرویس انواع دیزل ژنراتور ها اعتماد کنند.

ساختار دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزل با ژنراتور برقی (اغلب یک آلترناتور) برای تولید انرژی الکتریکی است. دیزل ژنراتور یک مدل خاص از موتور است. یک دیزل ژنراتور اغلب به گونه ای طراحی شده است که بتواند با استفاده از سوخت روغنی کار کند، اما برخی از انواع آن برای سایر سوخت های مایع یا گاز طبیعی سازگار است. این موتورهای برقی به دلیل دوام ، قابلیت اطمینان و مقاومت بالای خود، به نگهداری کمتری احتیاج دارند و همچنین به دلیل کم بودن هزینه سوخت در مقایسه با سایر انواع سوخت ها از جمله بنزین و پروپان ، ارزانتر به حساب می آیند. آن ها می توانند بار سنگین را برای ساعت های طولانی تحمل کنند و  ظرف چند دقیقه منبع تغذیه را با بار کامل خاموش کنند اما باید به طور مرتب از آن ها نگهداری شود تا از تأمین برق با کیفیت در طول عمر کاریشان اطمینان حاصل شود.

 

لینک های مفید:
قیمت دیزل ژنراتور

فروش ژنراتور ماه نیرو

 

بهترین روش تعمیر دیزل ژنراتور

بهترین روش تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور پیروی از برنامه تعمیر و نگهداری ارائه شده توسط سازنده ژنراتور برای اطمینان از حداکثر زمان سرویس برای دیزل ژنراتور و کارکرد مناسب در هنگام استفاده از آن برای تأمین برق است.

داشتن یک سیستم قدرت آماده به کار با طراحی مناسب و دارای شرایط مناسب ، بهترین راه محافظت در برابر قطع برق است. قطعی برق برای بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی می تواند تهدید کننده زندگی باشند. همچنین برای مشاغلی مانند مراکز داده ، قطع برق می تواند بسیار هزینه بر باشد. سایر امکانات مهم در معرض خطر شامل دفاتر دولتی ، ادارات پلیس ، ایستگاه های آتش نشانی ، فرودگاه ها و … هم ممکن است دچار اختلال شوند.

برخی از نکات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه برای دیزل ژنراتور که منبع تغذیه ای بدون وقفه را تضمین می کند مفید بوده و از مشکلات احتمالی آن جلوگیری می کند:

 

لینک های مفید:
ژنراتور

 

بازرسی عمومی معمول دیزل ژنراتور

در حین کار دیزل ژنراتور ، سیستم اگزوز ، سوخت ، سیستم الکتریکی و موتور نیاز به نظارت دقیق برای هر نوع نشتی دارند زیرا می توانند باعث وقوع اتفاقات خطرناکی شوند. مانند هر موتور احتراق داخلی ، نگهداری مناسب از آن ضروری است. طبق تحقیقات صورت گرفته، سرویس های استاندارد و زمان تغییر روغن در هر 500 ساعت توصیه می شود، با این وجود برخی از دیزل ژنراتور ها ممکن است نیاز به سرویس هایی در کوتاه مدت داشته باشند به همین دلیل خدمات پس از فروش دیزل ژانراتور ها باید مجموعه هایی درجه یک باشند.

روغن دیزل ژنراتور

روغن موتور را باید هنگام خاموش کردن ژنراتور در فواصل منظم با استفاده از یک فشار سنج بررسی کرد. اجازه دهید روغن قسمت های بالای موتور مجدداً به داخل میل لنگ تخلیه شوند و از توصیه های سازنده موتور برای طبقه بندی روغن API پیروی کنید. سطح روغن را تا حد ممکن نزدیک به علامت روی قطعه نگهدارید. برای اضافه کردن روغن  از روغنی با همان مارک و کیفیت روغن قبلی استفاده کنید. روغن و فیلتر نیز باید در فواصل زمانی مناسب تعویض شوند. در مورد روش های تخلیه روغن و تعویض فیلتر روغن با سازنده موتور مشورت کنید.

لینک های مفید:انواع ژنراتور برق

 

سیستم خنک کننده

سطح خنک کننده را در طول خاموش بودن دستگاه در بازه مشخص شده بررسی کنید. درپوش رادیاتور را پس از خنک شدن موتور بردارید و در صورت لزوم ، مایع خنک کننده را اضافه کنید تا سطح حدود ¾ باشد. موتورهای دیزل ژانراتور سنگین به مخلوط خنک کننده متعادل آب ، ضد یخ و مواد افزودنی خنک کننده نیاز دارند. قسمت بیرونی رادیاتور را برای جلوگیری از انسداد بازرسی کنید و تمام مواد خاک یا مواد خارجی را با یک برس نرم یا پارچه با احتیاط بردارید تا از آسیب رسیدن به باله جلوگیری کنید. بهتر است، برای تمیز کردن رادیاتور از هوای فشرده با فشار کم یا جریان آب در جهت مخالف جریان هوای معمولی استفاده کنید.

 

ژنراتور ماه نیرو

سیستم سوخت

دیزل ژنراتورها پس از یک سال، در معرض آلودگی و خوردگی قرار دارند، بنابراین مراقبت از مجموعه ژنراتور استفاده از سوخت های ذخیره شده قبل از تخریب بسیار توصیه می شود. فیلترهای سوخت باید به دلیل بخار آبی که در مخزن سوخت جمع می شود و در آن متراکم می شوند ، در فواصل زمانی مشخص تخلیه شوند.

در صورت عدم استفاده و تعویض سوخت در سه تا شش ماه ، آزمایش منظم و صیقل سوخت ممکن است لازم باشد. سرویس دیزل ژنراتور ها باید شامل یک بازرسی عمومی منظم باشد که شامل بررسی سطح خنک کننده ، سطح روغن ، سیستم سوخت و … می شود. لوله ها و شیلنگ های کولر هوا باید به طور مرتب برای نشت ، سوراخ ، ترک ، خاک و آوار که ممکن است مانع از باله ها شده و یا اتصالات را شل کند، مورد بازرسی قرار گیرند.

تست باتری ها

باتری های ضعیف یا کم مصرف دلیل اصلی خرابی سیستم های دیزل ژنراتور به کار هستند. باتری را باید کاملاً شارژ و به خوبی نگه داشته باشید و با آزمایش و بازرسی منظم برای اطلاع از وضعیت فعلی باتری، از خاموش شدن آن جلوگیری کرده و از هرگونه فشار در شروع  کار ژنراتور خودداری کنید. همچنین باید باتری ها را تمیز کنید و وزن مخصوص و میزان الکترولیت باتری را به طور مکرر بررسی کنید.

ژنراتور دیزل خود را تمیز نگه دارید

قطره روغن و سایر موارد به راحتی قابل ردیابی هستند، بنابراین از تمیز بودن ژنراتور خود اطمینان حاصل کنید زیرا در صورت تمیز بودن موتور عمر آن ها طولانی تر می شود. بازرسی بصری می تواند تضمین کند که شلنگ و تسمه در وضعیت مطلوبی قرار دارند. بررسی های مکرر می تواند باعث از بین رفتن مشکلات در تجهیزات شما شود. هرچه یک دیزل ژنراتور بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. با این حال ، یک مجموعه ژنراتور که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد ، نیاز به مراقبت زیادی ندارد.

بازرسی سیستم اگزوز

در صورت وجود نشت در امتداد خط اگزوز که معمولاً در نقاط اتصال ، جوش و واشر اتفاق می افتد بلافاصله دیزل ژنراتور خود را توسط یک تکنسین واجد شرایط تعمیر کنید.

توصیه می شود 24 ساعت قبل از استفاده از دیزل ژنراتور، اطمینان حاصل کنید که واحدهای شما سرویس دارند. به عنوان مثال برای ژنراتورهای آماده به کار باید به طور میانگین پس از 150 ساعت کار آن ها را به مجموعه های تعمیرات دیزل ژنراتور نشان دهید. اما اگر از ژنراتور بطور مداوم استفاده شود ، باید در فواصل زمانی کوتاه تری از تعمیرات دیزل ژنراتور بهرمند شوید.

تعمیرات دیزل ژنراتور

در مجموعه ماه نیرو، ما نه تنها تجهیزات فروش ژنراتور را برای فعالیت های تجاری ، صنعتی و شهری ارائه می دهیم بلکه نیازهای تعمیر و نگهداری را برای همه این برنامه ها نیز تأمین می کنیم. در کارگاه های ما آزمایش های دقیق ، نوسازی ، تعمیرات اساسی و… صورت می گیرد. مهم نیست که مشاغل شما در کدام صنعت قرار می گیرد ، در صورت نیاز به ژنراتور فروشی، و تعمیرات دیزل ژنراتور، می توانید به ما اعتماد کنید.

 

مولد برق

روند بازرسی و تعمیرات دیزل ژنراتور ما

بازرسی جهت تعمیر و نگهداری ژنراتور ها توسط تکنسین های ما شامل انواع مختلفی از بررسی های بصری و تعمیرات جزئی برای حفظ عملکرد بهینه دستگاه شما می شود. به عنوان مثال ، در یک بازرسی ژنراتور ، تیم ما فیلتر هوا را از نظر آلودگی های احتمالی بررسی کرده و در صورت لزوم آن را جایگزین می کند. باتری ها و کابل های موجود  را در برابر خوردگی چک کرده و سطح الکترولیت (برای باتری های اسید سرب باز سلول) را بررسی می کنند. همچنین سطح روغن و مایع خنک کننده و هرگونه نشتی را جستجو می کنند.

این فقط یک نمونه کوچک از بسیاری از کارکردهای تعمیر و نگهداری است که ما در خدمات معمولی انجام می دهیم، اما باید بدانید که که تعمیر موتور دیزلی چقدر می تواند پیچیده باشد و به همین دلیل بهتر است آن را به متخصصین مجموعه ما بسپارید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *